Varukorg


Varukorgen är tom

0,-

0

Kjøpsbetingelser

Registrere kontaktinformasjon

Du kan handle som gjest eller opprette konto. Det gjør du ved å trykke Logg på. Der velger du Jeg er ny kunde eller Facebook logg inn. Dobbeltsjekk at kontaktinformasjon er riktig.

Nyhetsbrev

Når du registrerer konto hos oss kan du velge om du vil motta nyhetsbrev. Der sender vi aktuelle tilbud, nye produkter, nyheter og eksklusive tilbud.

Betaling

Vi tilbyr Klarna konto, Klarna faktura og kort (Visa / Mastercard) Veler du Klarna faktura mottar du pakken før du betaler.

Levering

Vi har kun nettbutikk og ikke en fysisk butikk med mulighet til å prøve/hente varer. Alle pakker leveres med postnord sin MyPack-løsning. Prisen er kr 95,- per bestilling. Kjøp over 1000,- er frakt gratis. Vi leverer forløpig ikke til Svalbard eller utlandet. Leveringstid er normalt 1-7 virkedager. Heligdager, trafikk og strekning kan påvirke. Leveringstid kan estimeres hos Postnord HER. Din bestilling blir oppdatert med sporingsnummer så snart den er pakket og sendt. Pakken kan spores hos Postnord HER.

Uavhentede pakker blir belastet med fraktkostnad tur/retur + gebyr på 250 kr.

Angrerettskjema & faktura

Angrerettskjema og faktura blir kun sendt elektronisk.

Viktig informasjon angående retur

Det er ikke nødvendig å sende en e-post til oss ved retur/bytte/reklamasjon. Hver retur blir behandlet utifra informasjonen som følger med i pakken så husk å oppgi om returen gjelder angrerett, bytte eller reklamasjon. Ved bruk av angreretten eller bytte må kunden selv betale for returfrakten til oss. Ved godkjent reklamasjon blir utlagt porto tilbakebetalt. Du må alltid legge ved navn, adresse og ordrenummer i pakken sammen med en liste over varene du returnerer. Ved retur vennligst oppgi kontonummer du ønsker beløpet tilbakeført til. Angrerettskjema og faktura blir kun sendt elektronisk. Har du ikke mulighet til å skrive de ut kan du legge ved nødvendig informasjon på et blankt ark. Returer blir behandlet innen 2 uker fra mottakelse.

Varene du ikke ønsker å beholde sender du i retur innen 14 dager og vi refunderer beløpet. Varer som blir returnert etter dette tar vi ikke i retur. Av hygeniske årsaker er det ikke mulig å returnere strømpebukser, øredobber og undertøy/badetøy. Det anbefales å bruke sporbar forsendelse ved retur. Pakken må ikke sendes tilbake til oss i oppkrav. Det er viktig at du skriver på avsendernavn og adresse på utsiden av pakken når du returnerer varer. Adresselappen som er på pakken når du mottar den er ikke bergnet til å brukes ved retur. Det holder ikke å krysse over ditt eget navn og skrive retur.

Returer sendes til:
Midnatt AS, Kongensgate 51, 8514 Narvik.

Bytte

Det er kun mulig å bytte til samme vare. Vi holder dessverre ikke av varer i påvente av retur. Har vi ikke varen på lager når vi mottar din retur får du pengene tilbake.

Reklamasjon

Har du har mottatt en vare med feil/mangel benytter du deg av reklamasjonsretten. Ved godkjent reklamasjon får du tilbake utbedret/ny vare eller penger tilbake. Utlagt porto for å sende varen i retur blir tilbakebetalt.

Før feil meldes til selger, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik selger har beskrevet at det skal gjøre, må kunden melde dette til selger slik at selger kan iverksette tiltak for avhjelp. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir selger melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen. 


Kundeservice

Vennligst benytt deg av kontaktskjemaet eller send e-post til kundeservice@midnatt.no for hjelp eller spørsmål. Vi setter stor pris på om du tar en titt på ofte stilte spørsmål først.

Utsolgt

Vi forbeholder oss retten til å kansellere hele eller deler av din bestilling dersom produktet er utsolgt.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Videre tar vi imidlertid forbehold om at skrivefeil i tekst, pris og annen informasjon på våre nettsider kan forekomme.

Kundens plikter

Den som er registrert som kunde (18år aldersgrense) hos selger, er ansvarlig for betaling av de ytelser selger eller selgers samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Ansvaret omfatter også andres bruk av kundens tilgang, herunder uvedkommendes bruk, så fremt det ikke kan påvises at uvedkommendes bruk er muliggjort gjennom uaktsomhet fra selgers side.

Avhjelp

Selger skal snarest mulig etter å ha blitt kjent med en mangel ved produktet levert av selger, iverksette tiltak for å rette på mangelen. Hvis kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med selger, betaler ikke selger disse utgiftene.

Angrefrist

Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Angrerettskjema blir sendt til kunden elektronisk.

Ekstraordinære forhold

Selger er kun ansvarlig for tap for varen, dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor selgers kontroll, og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Selger er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra selgers side. Ved forbrukerkjøp kan ikke vilkårene være dårligere enn vilkårene i loven, jfr. Lov om forbrukerkjøp av 2002-06-21 nr. 34.

Endring i vilkårene

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

Force majeur

Er selger forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er selger fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.

Taushetsplikt

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.