Retur
Alle varer som returneres må sendes i original emballasje og inneholde alt som fulgte med da varen var ny. Du vil kunne bli erstatningsansvarlig for skade på varen grunnet uforsiktig eller uforsvarlig retur. Det er derfor viktig å sørge for forsvarlig innpakking og emballasje. Hvis det lar seg gjøre og samtidig er forsvarlig, kan du gjenbruke den emballasjen som ble brukt da du mottok varen(e). All retur utenom angrerett avtales med oss i forkant. Vi anbefaler bruk av sporbar forsendelse.
NB :Returfrakt betales av kunde!
Vi gjør oppmerksom på flg : du blir kun kreditert for varen du har sendt i retur, ikke frakten ved å sende varen til deg. Du må også selv betale utgiftene ved tilbakelevering av varen når du angrer kjøpet.
Følg trinnet nedenfor hvis du ønsker å returnere din(e) vare(r):
Trinn 1: Pakk produktene tilbake i tilhørende originalemballasjen, og fyll ut angreskjemaet, eller legg ved et skriv som henviser til ordrenr og årsak til retur.
Trinn 2: Pakk varen(e) forsvarlig inn. Dekk til eller fjern den opprinnelige forsendingsetiketten samt gamle strekkoder fra pakken, dersom du bruker samme forsendingsemballasjen fra da du mottok varen(e).
MERK: Ved returnering av sko, kan ikke skoesken alene brukes som forsendingseske.
Trinn 3: Merk pakken med riktig returadresse
Trinn 4: Send din pakke fra din foretrukne transportør. Når du returnerer varer er det viktig at du sparer på kvittering med sporingsnummeret på pakken, da dette dokumenterer viser at du har sendt varer i retur til oss. Dette i tilfelle pakken skulle forsvinne underveis.
Mer informasjon om dine og våre rettigheter finner du her.
Angrerett
For rask behandlet ber vi deg fylle ut angrerettskjema som ble sendt på epost sammen med ordrebekreftelsen. Finner du ikke ditt eksemplar kan du kontakte oss. Angreretten varer i 14 dager og starter fra dagen du mottok varen(e). Du må si ifra om at du ønsker å angre innen 14 dager. Du har lov til å prøve å undersøke varen forsiktig for å fastslå varens egenskaper. Alle varer som returneres må fremstå som nye (lukt og visuelt) og sendes i original emballasje og inneholde alt som fulgte med. Du bør dermed ta vare på emballasjen hvis du er usikker på om du vil beholde varen. Retur ved angrerett skjer for kjøpers kostnad og ansvar. Du vil bli kreditert for varene du returnerer, men frakten til kunde vil du fremdeles bli belastet for. Mer informasjon om kjøpsbetingelser finner du her.
Er det kjøpt flere varer på samme ordre og vare nr 1 er ødelagt, mens vare nr 2 ønskes returnert med angrerett skal vare nr 1 gjennom reklamasjonsbehandling først.
Reklamasjon
Ved reklamasjon prøver vi i første omgang å utbedre feilen eller skaffe ny vare i samme farge og størrelse. Reklamasjon må skje innen rimelig tid. Retur av varer ved reklamasjon skjer for selgers kostnad og ansvar, men må forhåndsgodkjennes. Det er kundens ansvar å pakke forsendelsen tilsvarende eller bedre. For å starte reklamasjon sender du epost via kontaktskjema eller til kundeservice@midnatt.no. Mer informasjon om kjøpsbetingelser finner du her.
Bytte
Returer blir behandlet senest innen 14 dager fra mottakelse. Retur for bytte skjer for kundens kostnad og ansvar. Kunden betaler porto begge veier. For å starte returbehandling sender du epost via kontaktskjema eller til kundeservice@midnatt.no. Mer informasjon om kjøpsbetingelser finner du her.
Ikke hentet pakke på postkontor
Dersom du velger å ikke hente ut pakken på postkontoret vil pakken sendes automatisk tilbake til oss etter 14 dager. Du vil da bli belastet for frakt og returfrakt.
Returadresse:
Midnatt AS
Buråsen 17
4636 Kristiansand S