Ofte stilte spørsmål
Vi setter stor pris på at du sjekker om ditt spørsmål er besvart her før du tar kontakt. Siden oppdateres kontinuerlig.
Hvorfor får ikke jeg til å logge meg på?
Har du problemer med å logge deg på kan du prøve å skrive inn e-postadresse og passord manuelt uten å benytte deg av cookies eller kopier/lim inn.
Har dere en fysisk butikk eller katalog?
Nei, vi er en ren internett-butikk.
Kan jeg hente min pakke på deres lager?
Nei, det er dessverre ikke mulig.
Er det mulighet for å komme innom å prøve klærne først ?
Nei det er dessverre ikke mulig.
Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal bestille?
For hjelp til valg av størrelse anbefaler vi at du benytter deg av vår størrelseguide.
Hvorfor er det høyere pris på klær i str 48-58?
Det er mer kostbart å produsere store størrelser og derfor er også innkjøpsprisen for oss høyere.
Hvordan vet jeg hvilke varer som er på lager?
På hver produktvisning er det lagerstatus.
Hvorfor finner jeg ikke de samme varene i butikken som annonsert andre steder?
Da er dessverre varen i mellomtiden blitt utsolgt.
Sender dere varer til Svalbard eller utlandet
Nei, det gjør vi dessverre ikke.
Hvor ofte oppdatere dere nettsiden?
Vi oppdaterer nettsiden daglig. Nye varer, påfylling av utsolgte og tilbud.
Hva er mine betalingsalternativer?
Klarna konto, Klarna faktura eller kort (Visa / MasterCard). Med Klarna faktura mottar du pakken før du betaler.
Er prisene deres inklusiv moms?
Ja alle prisene oppgitt i nettbutikken er inklusiv 25% mva.
Hvordan vet jeg at kjøpet har blitt gjennomført?
Du får tilsendt kvittering for utført betaling + ordrebekreftelse fra oss på din bestilling. Du kan også sjekke din bestilling under "mine ordre".
Hvorfor har ikke jeg fått tilsendt ordrebekreftelse eller oppdateringer på min bestilling?
Da er det en feil med e-postadressen du oppgav ved bestilling som gjør at e-posten vi sender deg ikke kommer frem. Ta kontakt med oss for hjelp.
Hvilke leveringsmetoder benytter dere?
Alle pakker sendes med Postnord MyPack. Ønsker du en annen fraktløsning kan du kontakte oss.
Sender dere varer i oppkrav eller med faktura?
Nei, ikke oppkrav. Klarna faktura er mulig. Da mottar du pakken før du betaler.
Hva betaler jeg i frakt?
Frakt koster kun 995,- kr uansett pakkens vekt/størrelse. Ved kjøp over 1000,- kr er det gratis frakt.
Får jeg tilsendt sporingsnummer på pakken min?
Din bestilling blir oppdatert med sporingsnummer når pakken er levert fra oss. Pakken kan spores HER.
Hvorfor får jeg ikke opp noe informasjon når jeg sporer pakken?
Det kan ta litt tid før pakken er registrert i postnord sitt system. Kontroller nummeret eller prøv igjen senere.
Hvor lang er leveringstiden?
Dine varer sendes så fort bestillingen er behandlet. Samme dag eller normalt senest dagen etter. 1-7 virkedager. Leveringstid kan estimeres hos Postnord HER (fra postnummer = 8514)
Jeg trenger varene innen en dato?
Vi kan dessverre ikke gi en nøyaktig dato for når du vil motta din bestilling. Ønsker du ekspress-forsendelse kan du kontakte oss, så finner vi en løsning.
Jeg har fått beskjed om at varen jeg har kjøpt er utsolgt, hvorfor det?
Det hender dessverre at lagerbeholdningen ikke stemmer med det vi har registrert i bookingsystemet når du bestiller.
Kan jeg kansellere min bestilling?
Før ordren din er behandlet har du rett til å avbestille uten å betale gebyr. Avbestiller du når ordren din er under behandling må du betale et avbestillingsgebyr for å dekke våre kjøpskostander. Dette er fordi varene du bestillte da er videresendt til vårt lager på dine vegne. Det rimeligste alternativet er da å benytte deg av angrefristen.
Må jeg betale tollavgift på forsendelsen?
Pakken din blir sendt fra Norge, ingen ekstra avgifter forekommer.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Uavhentede pakker blir belastet med fraktkostnad tur/retur + gebyr på 250 kr. Har du ikke anledning til å hente pakken innen 14 dager kan du ta kontakt med postkontoret og be de holde den av en uke til.
Kan jeg bytte varer?
Kontakt oss.
Hvorfor fulgte ikke angrerettskjema eller faktura/kvittering med i forsendelsen?
Angrerettskjema og faktura/kvittering blir kun sendt elektronisk.
Hva hvis jeg angrer på kjøpet?
Du har full angrefrist i 14 dager fra du har mottatt din bestilling. Varene er ubrukte må sendes i originalemballasjen og inneholde alt som fulgte med da varen var ny. Også med eventuelle etiketter.
Hvordan returnerer jeg varene?
Vi ser helst at du sender oss en e-post (kundeservice@midnatt.no) eller en forespørsel via kontaktskjemaet i butikken før du sender varer i retur. Oppgi ordrenummer, hvilke produkter du ønsker å returnere og kontonummer du ønsker pengene tilbakeført til. Du får da oppgitt et returnummer du skriver på pakken. Legg ved utfyllt angrerettskjema. Det er viktig at du fører på ordrenummer. I stedet for angrerettskjema kan du legge ved fakturaen om du ønsker det. Har du ikke mulighet til å skrive ut angrerettskjema eller faktura kan du skrive en lapp for hånd. Det anbefales å bruke sporbar forsendelse ved retur. Velger du å ikke bruke sporbar forsendelse må du merke pakken med avsendernavn og adresse. Det er fullt mulig å returnere varer uten å kontakte oss først, men da vil behandlingen av din retur ta noe lengre tid. Avtalte returer blir prioritert.
Send varene du ønsker å returnere til følgende adresse innen 14 dager fra mottakelse:
Midnatt AS, Kongensgate 51, 8514 Narvik.
Må jeg betale returfrakten?
Ja, returkostnadene bæres av forbrukeren.
Hvor raskt får jeg pengene tilbake?
Du får pengene tilbake innen 14 dager etter at vi har mottatt, godkjent og behandlet din retur.
Reklamasjon
Før feil meldes til selger, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik selger har beskrevet at det skal gjøre, må kunden melde dette til selger slik at selger kan iverksette tiltak for avhjelp. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir selger melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen.